Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '11

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçeli oldum!

Fenerbahçeli oldum!
 

"Sizi hatırlamak bile istemiyorum" demiştim ama..!!


Şike heyecanı dün Galatasaray Spor Kulübü’nü de sardı. 

Bu konuda Galatasaray’ın internet sitesinden yaptığı açıklamalar özetle şöyleydi: 

“Yürütülen bir soruşturma kapsamında Sayın Bülent Tulun'un tanıklığına ihtiyaç duyulmuştur. Galatasaray Spor Kulübü'ne ilişkin herhangi bir iddia ve bu iddialara ilişkin bir arama kararı bulunmamaktadır. Hiçbir kulüp çalışanı veya yöneticisi de şüpheli sıfatı ile yer almamaktadır. Bir takım medya organlarında çıkan haberler gerçeği yansıtmamaktadır. Galatasaray Spor Kulübü bugün olduğu gibi her zaman adli makamlara ve emniyet güçlerine her türlü desteği vermeye hazırdır.” 

Kamuoyu bilgilendirmesi ve kullanılan ifadeler açısından iyi bir süreç yönetimi. 

Ama asıl konumuz bu değil. 

Gerek Galatasaray’ın resmi internet sitesinden gelen bu açıklamaları, gerekse soruşturmanın Galatasaray’la ilgili medyada yer alan son dakika haberlerini takip ederken ister istemez empati yapmak durumunda kalıyorsunuz. 

Bir anda Galatasaray’ın birinci lige düşürülebileceğini düşündüm. 

Böyle bir durumda transfer yapılamayacağını. 

Eldekilerin paralarının ödenemeyeceğini. 

Yabancıların teker teker evlerinin yolunu tutacaklarını. 

Yeni ve güzel bir başlangıç yapmak üzereyken bir anda tepetaklak yuvarlanıldığını düşündüm. 

Bakın! 

Açıkça söylüyorum! 

Bir anda Fenerbahçeli oldum, Beşiktaşlı oldum! 

Fenerbahçe ve Beşiktaş’a gönül vermiş milyonların yerinde olmak hakikaten zormuş. 

Artık birbirimizi anlamanın zamanı gelmiş.. 

********** 

Diğer yandan.. 

İster inanın ister inanmayın, çok mutlu da oldum, ferahladım! 

Bıkmıştı artık Galatasaraylı, yıllardır şüphe ve söylentilere dayanarak dedikodu tarzında suçlanmaktan! Masumiyet karinesi diye bağıranlarca sadece "şüphe ve söylentilere" dayanarak karalanmaktan! 

Şike yapıldıysa cezası kesilir, yapılmadıysa aklanılır en azından. 

Eğer Galatasaray'ın şikenin içerisinde olduğu ispatlanırsa, en ağır ceza verilsin. Komplo-momplo, rant kavgası, bilmem ne diye kıvırma yok. Varsa ispat, ceza hemen verilsin.. 

Bilinsin ki! 

Hiçbir yere Bülent Tulun’un ya da Adnan Polat’ın posterlerini asmayacağım! Onlara destek vermeyeceğim! Aklanmalarını ya da cezalandırılmalarını bekleyeceğim. 

Daha önce de yazdım, Galatasaraylılar için de tekrarlayayım: 

Camia isterse farklı düşünsün, işin içinde başkanı veya yöneticileri varsa, yapılan her şey camiaya mal edilir. Asıl mesele camianın bu durumu hak edip hak etmediği ve camiaya yazık olup olmadığıdır! Yaptıkları her faaliyet, her söz, davranış ve duruş bunun göstergesidir. 

Bence Galatasaraylılar her durumda bunu en güzel şekilde gösterecektir. 

********** 

Yazarın notu: Bir süre ara veriyorum, tüm spor severlere saygılarımla.. 

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..