Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Fenomen

Fenomen
 

Fenomen olmak!


Fenomenin sözlük anlamı " hayranlık uyandıracak kadar dikkat çekici olan şey veya kişi " olarak geçiyor. Bazan internette, sosyal medyada veya görsel medyada yayınlanan bir fotoğraf olarak karşımıza çıkarken, bazan da bir kişinin söylediği söz, davranış veya bir dizi karakteri olarak karşımıza çıkıyor fenomen ve fenomenlik.

Şöyle bir gözden geçirecek olursak fenomenlerimizi ; Orçun ( Yalan Dünya ), Afroliz Filiz ( Twitter ), Esra - Ceyda Kardeşler ( nam-ı diğer Cicişler ), İsmail Y.K , Kubat ( Alemin Kralı ) , vs. vs.

Bunlar bir anda aklıma gelenleri. Bunun dışında o kadar çok ki ; Bir bakıyorsunuz internete üç , beş çıplak poz vermiş fenomen olmuş, bir ünlü bir iki küfretmiş fenomen olmuş, yabancı bir şarkıcı bir tek şarkısı ile fenomen olmuş. Nedir bu Allah aşkına bu kadar kolay mı bu iş. İç çamaşırı, çıplak bedenler, küfürler, kavgalar, saçmalıklar bir anda fenomenlik sebebi. Fenomen dediğin - ki bu benim görüşüm - biraz dikkatli olur, yaptıklarına değil kazandırdıklarına bakılır. Örnek alınacak tarafları var mı ona bakılır. Örenek alınan kişilere bakar mısınız ? Nelerini örnek alacağız bunların ? Hangi davranışlarını kendimize yakın bulacağız? Acaba içimizde derinlerde bir yerlerde bastırılmış duygularımıza tercuman oldukları için mi bu kadar ilgi görüyor bunlar? Şahsen ben ne Orçun gibi olamk isterdim ne de justin Bieber gibi olmak isterdim. " Ya gel bana sahici sahici ya da anca gidersin " düsturundan hareketle ben kendim olmayı başkalarına özenmekten daha çok isterim her zaman.

Sonuç itibari ile izlenen dizilerdeki karakterlerle kendimizi bütünleştirene kadar kendimizi geliştirelim. İlla ki biri ya da bir şey olmak istiyorsak önce kendimiz olmayı deneyelim. Kendi gönlümün fenomeni olacak olan ben o dakikadan itibaren herkesin ve her kesimin de fenomeni olurum diye düşünüyorum. Öyle ik soyunmayla, bir şarkı söylemeyle, ekranlarda eşini dövmeyle fenomen olunmaz. Biraz daha dikkatli olup bu kişilere prim verilmemesi taraftarıyım.

Sevgiyle... 

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..