Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '12

 
Kategori
Güncel
 

Fikri neyse ...

Fikri neyse ...
 

Yakışmadı...


Bostancı Gösteri Merkezi'nde Sanatçılar Girişimi' nin düzenlediği "Reddediyoruz" adlı toplantıda Levent Kırca, esti, yağdı gürledi... Kendisinden önce, konuşmacı olarak sahne  alan CHP Genel Başkan'ı Kemal Kılıçdaroğlu'nu hedef  alarak "Bu geceye geliyorsan bekleyeceksin" "Senin işin varsa benim de işim var! Şimdi bi karı bulursam gidip o'nu ...." dedi.

Levent Kırca bugüne kadar sanatından ödün vermedi. Hedefleri zaten malum. Tavrı ve tarzı da, ancak bu kez halk için değil de kendine oynadı sanırım. Her ne kadar "pişman değilim, özür mözür de dilemem" dediğine bakılırsa bence, ayıbının üstünü örtecek kadar büyük "manzara" bulamayacağından emin de ondan...

"Halk beni iyi bilir, iyi tanır" diyen Kırca, bir  kez daha tanıştı halkıyla. Benim duyduklarım, okuduklarım, dinlediklerim de kanıtlıyor bunu... Bekleyip göreceğiz bakalım. Ağzından çıkanı kulağı duymayan birini affetmez halk. Bu böyle biline.

Anladım ki... Levent Kırca elinde, ezberlediği tekst'ler olmadan konuşamıyor !

Fikri neyse zikrini aynen beyan ediyor. 

 

 

 

Gülriz Yiğit

 

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..