Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Deprem çantanız hazır mı ?

Deprem çantanız hazır mı ?
 

olmalı mı ?


Depremle bir kez daha tanıştık  dün.

El sıkışıp hal hatır bile sorduk. 30 saniyede neler oluyormuş bile dedik.

Nerdensin, kimlerdensin demeye bile fırsat kalmadı. Saroz Körfez'inden, Bozcaada yakınlarından geldim dedi... 6.5 ile teşrif etmiş meğer Ayvalık'a da...

İyi nokta iyi bile denebilir. Buna benzer sallanma Van'ı yerle bir etti.

Bugün bizim de lambalarımız ileri gitti, geri geldi. Sağa yattı sonra sola döndü. Artçılar olmadıysa da şu ana kadar  olmayacak değil ki...

Ya olursa ? Daha büyük olanından Allah esirgesin.

Ya olursa ?

Beklenen daha  büyük depremlere hazırlıklı mıyız ?

.....

Örneğin; Deprem çantanız  var mı?

Benim yoktu...

Edindim hemen. İçine olmazsa olmazları koydum. İki adet diş fırçası, macun, sabun, tarak ve saç fırçalarım. El ve yüz kremi, kırışık önleyici, rimel, kaş fırçası, törpü, dudak kalemi, allık, ruj, oje, aseton, parfümlerimin hepsi ve gül suyu ...

Güllük gülistanlık ülkeme Saroz'dan gelen 6.5 sallantı 30 saniye sürdü.

Vız geldi bize.

Sizin deprem çantanız var mı ?

Boşverin. 

Saroz  açıklarından gelmiş 6.5.

Yarınlara   hazırlıklı olalım yeter.

 

 

Gülriz Yiğit

 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..