Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Filanca Falanca

O değil de;

Sayın Yazarım Murat Hacıoğlu'nın yazısında bir cümleye takıldım, çok süperdi.

'Yaşıyorsan yaşıyorsundur.'

Bu özlü sözü ünlü düşünür Filanca Falanca söylemiş. Ben Murat'ın yalancısıyım. Kim söyledi bilmem de laf iyi laf. Çok net.

Herşey net olmalı zaten. Kuşkuya tereddüte meydan vermemeli. Kuşkunun girdiği hiçbir işten hayır çıkmaz. Farkındayım konu elden gidiyor ama hep Murat'ın o yazısı yüzünden.

Biri beni durdursuunnnnnnnn!

O değil de;

İnsanlar neden, nedenini bilmediği anlayamadığı şeyler yapar ki? Üstelik, 'Ben bunu neden yapıyorum!' diye kendine hesap sorarak?

O değil de;

'Kendini iyi hissetmene neden oluyorsa'yla başlayan kalıplaşmış cümleler var. Bu cümleler doğru mudur, yanıltıcı mıdır, dikkate değer mi, yararları nelerdir, zararları nelerdir? Kendini iyi hissetmek çözüm müdür? Kendini iyi hissetmek için yaptığın şeyler başkasının kendini kötü hissetmesine sebep olur mu? Olursa ne olur?

Sayın Yazarım Baver Ergun'un yazısında buna benzer bişey okumuştum. O yazıda, 'Birilerinin mutluluğu daima başka birilerinin mutsuzluğu üzerine kurulu değil midir' denmiş ve tez sorgulanmıştı.

:) Israrla mutluluk istemek kremalı bisküvi istemekten farksız. Ya da biskrem istemekten. Şımarık şeyler n'olcak!

O değil de;

Benim biyerlerde özenle seçtiğim bayram şekerlerim vardı, masaüstünden bulup ikram edeyim.

O değil de;

'Masaüstü çok dağınık demiştim de, gelip bi masanın tozunu almadığı kalmıştı. Ne yaptığını anlamaya çalışırken şaşkın bir halde aptal aptal yüzüne bakıyordum ki, 'oldu mu şimdi? diyerek bana, 'Seni seviyorum ben yaa' demekten başka söyleyecek söz bırakmamıştı.'

Dünyanın en güzel insanları; yüreğinde kibir barındırmayan, olduğu gibi görünen, göründüğü gibi olan insan gibi insanlar. Burcu, hiç değişme hep böyle kal. İda'yla seni kocaman öpüyorum.:))) Taksim eğlencesi bayramdan sonra artık.

:) Bekle bizi İiisss taannn buulll...

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..