Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '12

 
Kategori
Tekstil / Giyim
 

Filozof

Filozof
 

Vallahi de billahi de sizler ne derseniz deyin. İster deli, ister veli. Beni yakından tanıyanların bildiği gibi, yazdıklarımı okuyanlar da bilip öğrenecekler ki, ben bir deli ya da veli değilim ama geleceğin bir filozofuyum.

Buna ben bu güne kadar yazdıklarımı düşündüğümde aklımla inanıyorum. Kalbimle de kabul tasdik ediyorum.

Bu güne kadar okuduğum her türlü kitap ve esere bakınca benim yazdıklarım kadar hiç birisinin yeni bilgi yüklü  olduğunu görmedim. Bu güne kadar benim yazdığım binlerce sözün her biri bir kitap değerinde ömrüm olsa da her birine bir kitap yazabilsem. 

Yaratandan, yaratılışa, insandan, hayvana, hayvanlardan bitkilere  ve mahlukata her türlü bilgi var.

Matematik, fizik, tıp, kimya, çoğrafya, tarih, biyoloji, sosyoloji, hukuk, felsefe, edebiyat, şiir, sanat, çevre, şehircilik, ilahiyat vs., vs onlarca konuda yüzlerce söz ve yazı mevcut.

Metafizik olarak bir çok bilim adamına açılım sağlayacak bir çok konuda fizik ötesi aleme ait bilgi.  

İnsan, sevgi, aşk, muhabbet, ilim, irfan, ahlak konusunda yüzlerce tanım, tarif var.

Daha ne olsun. Hangi üniversitenin hangi profesörü bu kadar çok birbirinden değişik ve çeşitlilikte  söz ve yazı yazabilmiş. 

Allah aşkına söylermisiniz?

Ama bizim ülkemizde üreten az. Üreteni kıskanan çok. Kendi akletmez, Ama akledip düşüneni sevmez. Üstüne üstlük bir de adam kapris yapar. Seni küçümser. Zavallı.

Ahhhhhhhhhh ah, bir şu hastalığım olmasa, bir de rahat konuşup, bildiklerimi anlatabilsem, samimi söylüyorum. Türkiyeyi bırakın dünyanın bütün üniversiteleri peşimden koşar.  

Ama ne yazık ki, hem yazdıklarımı kitaplaştıramıyorum. Hem de sağlıksız oluşum nedeniyle konuşup konferans veremiyorum. Onca yeteneksiz adamı gördükçe de kendi kendimi yiyip bitiriyorum.

İnşallah biri bu ses ve haykırışı duyar, bu adam neden bu kadar feryat ediyor der, gelir beni dinleyip yazdıklarımı okur ya hak verir, yada haksız, yalancı, sehtekar deyip gider. 

Giderse utancı, gitmezse de elde edeceğimiz başarının sevinçi sadece bana değil, tüm ülkeme yeter. 

Yoksa, bu ülkede ne filozof olunur. Ne de bir filozof yetişir.  

14.05.2012

Cahit KARAÇ

Şair, Düşünür ve Yazar

 

  

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..