Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '18

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Fındık Kadar Paket

Fındık Kadar Paket
 

Bazı üreticileri öyle takdir ediyorum ki sevgili okurlar, olay bana tamamen tüketici odaklı düşünmüşler ve buna yönelik çalışma gerçekleştirmişler olarak gözüküyor. Tabi ki kendilerini düşünecekleri noktalar olmak zorunda fakat bazı üretimlerde de bakıyorsunuz asıl düşünce sizin tüketiminiz. Kimden mi bahsediyorum?  Aslında fındık üretiminde yer alan tüm emekçilerimize ve bunu bizlere ulaştıran üreticilerden. Gelin bakalım bu sefer neye takıldım?

Şu fındık mucizesini biliyorsunuz, ben anlatmayı sevmem şuna iyi gelir buna iyi gelir tarzı en hoşlanmadığım tarzdır biliyorsunuz.  Fındığımızın özelliklerini bilmeyen bir zahmet okusun ve bilgilensin, doğanın bize verdiği güzelliklerden biri. Tüm bunların farkında olarak, her şeyde olduğu gibi nedense biliriz ama uygulamayız. Ne demek istiyorum? Yararlı olanı, güzel olanı bilirsin ama uygulaması nedense zor olur. Yine eline kolay gelene, çabuk ulaştığına uzanır elin. İşte senin de bu sevmediğin özelliğine karşı, sana yardımcı olmak amacıyla üretici bir şey gerçekleştirmiş. Kendi yorumumu katarsam eğer, demiş ki :  “Fındığımıza kolayca ulaşamayan ve fazla miktarda alamayan veya almak istemeyen tüketicimize fındığımızı yaklaşık bir avuçluk paketlerde sunalım.“  Çok da güzel olmuş. Dışarıda çocuğunla geziyorsun, ona bir fındık alarak iyilik yapabilirsin. Kendi başına yürüyorsun, at bir avuç fındık ağzına. Bu ürün minik bir pakette karşımıza çıkıyor, en başta da söylediğim gibi bir avuç.  Karşımıza 23 gram olarak çıkıyor. Fiyatı ise 1 tl.

Hep istediğimiz şeyler bunlar öyle değil mi? Sevdiğimiz ve bizim için sağlıklı olduğunu düşündüğümüz tartışmasız bir ürüne kolayca ulaşmak  ve gün içinde tüketimini gerçekleştirebilmek. Düşünce yapısı size basit gibi gelebilir ama hiç basit değil, bu küçük porsiyona dönüşüm konusunda daha önce yazmıştım ama bunu yapabilen üretici henüz sayılı.

Ülkemizdeki tüm güzelliklere böyle kolay ulaşabilmemiz dileğiyle…

Not : “  Fındık kadar paket.

Sağlıkla Kalın!

Gıda Mühendisi

Nermin Özge Bilge

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..