Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Fonetik!

Valla o kadar Arap çöllerinde kaldım ama Arapça öğrenmedim!

İstemedim daha doğrusu!

Görüyorum kırık Türkçeli olanları; ben de onlar gibi güldürürdüm Milleti konuşurken.

Korkum oydu!

Kontrolümüz vardı Adile!

“Ahmet, sen neden Arapça bilmiyorsun?” Diye sormuştu!

“Sen Türkçe biliyorsun ya Adile!” Demiştim cevaben!

Fakat çok hoş Ahmet derdi! O kadar güzel Ahmet diyen birini duymadım bu güne kadar!

Ağzından değil de sanki kalbinden kopup gelirdi Ahı!

“Aaah…met!”

Yağlarım erirdi!

Fonetik denilen bir olay var arkadaşlar! Bizde buna pek dikkat edilmez!

“Ameeet!”

Böyle seslenilir mi Allahını severseniz?

Öylelerine cevap bile vermem! Ya da aynı tonda seslenirim!

“Neeee?”

“Aaah…met!”

Ses kulağımdan giriyor yavaş yavaş kalbime doğru yayılarak yol alıyor! Yakarak hem de!

Yok badem gözlü, yok kalem kaşlı, yok dilber dudaklı! Bunlar teferruat!

Fonetik!

Tecrübe konuşuyor arkadaşlar!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..