Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

27 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray Metalist Kharkiv

Galatasaray Metalist Kharkiv
 

Galatasaray Metalist Kharkiv Milliyet Spor


Galatasaray bu akşam Ali Samiyen'de Metalist'i konuk etti.
Konuk ettide ne oldu?

CİMBOM'un tek amacı vardı. O da bu maçı da kazanıp liderliği garantilemekti.
Ama öyle olmadı..

Galatasaray'ın 1. yarıda fazla açık vermemek için temkinli oynadığına şahit olduk..
Olduk ta ne oldu? :(

Metalist Beşiktaş'ı yenmiş olsada ne yalan söyliyeyim ben gözümde büyütmedim Metalist'i.
Demek ki Metalist :(

Bu arada sizlerde haklısınız tabii ben ne anlarım futboldan futbolcudan ama Baros isteksiz oynuyormuş gibi geldi bana.. Yanılıyor muyum?
Sırf Baros mu bütün takım isteksiz oynadı ki sonuç böyle oldu.

Turu garantilemeyi hayal eden Sarıkırmızılı takım ilk yarıyı 0-0 bitirdi..

2. Yarı 1. yarının tıpkısı bir ruhla oynanmaya başladı. Bu maçta ruh yok sevgili taraftarlar. :(
Hangi maça takılmış bu ruhlar ben anlamayadım.. Sayılmayan golleri iyi ki saymıyoruz çünkü maça daha iyi sarılıyoruz gibi oluyoruz..

Dediğim gibi 1. yarı isteksiz oynayan Baros 2. yarı oyundan çıktı. Yerine Ümit Karan oyuna girdi.. Bence de iyi oldu..
Birde gol olsaydı ne olurdu san ki.. :( Dediğim gibi, ''bu maçta ruh yok'' sevgili okuyucular..

Ben burada TV'den seyrederken nasıl hiddetleniyorsam sahadaki taraftarda haklı olarak hiddetleniyor tabi ki de.

Benden ne yazmamı bekliyorsunuz ki gol yedik işte. :(

Durum:Galatasaray 0 Metalist 1

Maç benim içinde bitmiştir!

:( Demiştim ben size bu maçta ruh yok diye! :(

Bildiğiniz şeyi niye söyliyeyim ki ben CİMBOM'lu Sabiş :(

<ımg height="105" alt="" src="http://i.milliyet.com.tr/MansetSagAlt_396_105/2008/11/27/fft5_mf140346.Jpeg" width="396" border="0">

Galatasaray Metalist Kharkiv Milliyet Spor:
http://www.milliyet.com.tr/Spor/SonDakika.aspx?aType=SonDakikaCanli&ArticleID=1021718&Date=27.11.2008&Kategori=spor&b=Galatasaray:%200%20-%20Metalist%20Kharkiv:%200%20(Ilk%20yari)&ver=6343
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..