Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Galiba artık evlenemeyeceğim

“33 yaşında bir kadınım, okulu bitirip kendi işyerimi açtım. Başarılı bir iş kadınıyım.

Çevrem tarafından sevilen ve takdir edilen birisiyim. İşlerime yoğunlaşmam nedeniyle uzun süre evliliği düşünmedim. Ancak 4 yıldan bu yana bir yuva kurmayı çok istediğim halde bunu başaramadım.

Bundan sonra da evlenmemin mümkün olmadığı inancına kapıldım. Bu bende artık bir mutsuzluk ve huzursuzluk kaynağı olarak zihnime yerleşti.

Bu konuyu ailemle ve arkadaşlarımla da gururum nedeniyle paylaşamıyorum. Onlar benim evlenmek istemediğim için evlenmediğimi zannediyorlar. Oysa şu anda tek dileğim bir evlenip bir yuva kurmak…

Birkaç arkadaşlığım oldu, ancak bunların beni sevdikleri için değil, param için evlenmek istediklerini düşündüğümden hızla ayrıldım.

Bu konuyu hiç kimseyle paylaşamadığım için sizin görüşlerinizi almak istedim. Lütfen benim nerede hata yaptığımı söyleyin.”

***

Değerli okurum, sizi yargılamak anlamında değil ancak izninizlle bana yazdıklarınızda çıkarabileceğim tespitleri sizinle paylaşabilirim.

“Evlilikle ilgili Bu kadar olumsuz düşünmeyin. Hayat bisikletle gitmek gibidir, nereye bakarsanız o yana gidersiniz.

“Bu konu gurur meselesi yapılacak bir konu değil, evlenmek ve bir aile kurmak istemenizi çevrenizden saklamanız doğru değil.

Tam tersine yakın arkadaşlarınıza bu düşüncenizi açıklayın. Belki de çevrenizde sizinle evlenmek isteyen ancak çekindiği için açıklamayan arkadaşlarınız vardır.

*Karşılaştığınız insanlar hakkında iyice tanımadan “Paramın peşinde” gibi önyargılar oluşturmayın.

*Bu konuyu hayatınızın temeli gibi de görmeyin. Sakin bir şekilde güzel bir ailenin hayalini kurun ve bunun bir gün mutlaka olacağına inanın. Evlilikle ilgili bu kadar çaba harcamayın.

*Bazı konuları hayatın akışına bırakmak çok daha iyidir. İçiniz rahat olsun seveceğiniz insan bir gün karşınıza çıkacaktır. Aşırı ısrar size hata yaptırır.

*Önemli olan mutlaka evlenmek değil mutlu bir evlilik gerçekleştirmektir.

***

Her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..