Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Geç mi kaldım?

Geç mi kaldım?
 

En ufak yaşımdan beri, hayatımda bir şeyler yolunda gitmediğinde, çözülmesi gereken bir sorun burnuma dayandığında karnım ağırır, midem burulur ne bileyim Gastrointestinalime bi şeyler olur.

Olur olmasına da bu sefer anlayamıyorum neden bu buruntu, şişkinlik...

Kadın olmak mı?
İnsan olmak mı?
30 sene sonra doğumumdan, daha yutamadığım lokma hangisi.

Biraz daha az "edinilmişim" olsaydı diyorum
Biraz daha az "biriktirilmişim"... daha mı kolay olurdu bir isyan bayrağı çekip dolanmak ortalarda.

İnsanı özgürlüğünden eden şey, sahip olmaktır.

Bir ev satın alıp sınırlarını kollar gibi, bir kimlik edinip başını bekliyoruz hayatımız boyunca.

Alınmasa da olur abuk subuk eşyalarla poşetleri doldurup sonra da taksiye binmek zorunda olacak kadar hareketsiz kalmak neyse, her sunulanı koklayıp dinleyip öğrenmek ve sonra da ağırlaşıp şişen kendini hayatın boyunca yanında sürüklemek de o.

Şimdi bu sadece insan olma kısmıydı, hatun kişi dedin mi poşetleri de sosyal mesaj ve alıntıları da binle çarp!

Oldun mu tanker gibi.

Hayvan olmak özgürlük, ben de doyduktan sonrasını dalında bırakarak kaşına kaşına dolaşmak istiyorum. Bende beni yeme ihtimali olan arkadaşlarla olmayanları ayırmaktan başka sorumluluk ve bunalım istemiyorum.

Geç mi kaldım ?
 
Toplam blog
: 39
: 625
Kayıt tarihi
: 31.07.07
 
 

34 yaşına girdim profilde hala 30 yazıyor bir türlü değiştirmeyi beceremedim, dur bakalım bu sefe..