Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Geç oldu güç olmasın, merhaba

Geç oldu güç olmasın, merhaba
 

İlk Blog İlk Heyecan


Geçen sene bir hevesle klavyemi önüme alıp başlamak istediğim aktif yazın hayatım, hayatın curcunası, eğitim öğretim yılı, sosyal hayat derken yani kısacası işler güçler bloglarımı yazmaya başlamama hep engel oldu. Artık hayatımı meşgul eden işlere güçlere ara verip duygularımı, düşüncelerimi, kızgınlıklarımı, kırgınlıklarımı, mutluluklarımı yakın çevremle sınırlamaktan vazgeçiyorum.

Ne konuda ne yazsam bilmiyorum çünkü bu aralar hayatımın gündemi çok karışık. Ve bu ilk blogum olacağı için aslında belli bir konudan çok neden başladığımı anlatmak istedim. Asıl yazmak istediğim konular aşk, siyaset, mizah, sinema konularıdır.

Haydi yolum açık olsun, Allah utandırmasın !

 
Toplam blog
: 54
: 372
Kayıt tarihi
: 15.11.10
 
 

04.09.1991 Ankara doğumluyum, Ankara'da yaşıyorum. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimle..