Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Gecenin bir vakti (Seni unutamamak)

Gecenin bir vakti (Seni unutamamak)
 

Aşk asla tükenmez


Geceler yalnız bırakmıyor hiç beni ,

Tıpkı senin hep beni yalnız bıraktıgın gibi ,

Ayrılmadan ayrılığı tattırdıgın gibi ,

Sevgini vermeden canımı aldıgın gibi .

Oysa ben bu gece sana üzülüyorum ,

Yine de ben bu gece seni düsünüyorum

Her zaman oldugu gibi sen yanımdayken sensizligini yasıyorum ,

Belki de yanılıyorum …

Her zaman geçtigimiz yerlerden geçiyorum ,

Sessizce izledigimiz agaçlara bakıyorum ,

Gözlerim kamasıyor günes vuruyor gözlerime ,

Su an seni ilk öptügüm yerdeyim ,

Hiç degismemis biliyor musun buralar ,

Sana topladıgım papatyalar da aynı yerlerinde ,

Tahtaları kırılmıs çitler , giderken geride bıraktıgımız mavi gök yüzü …

Onlar hep aynı yerlerinde , bize söz verdikleri yerdeler .

Ama sen …

Kızgınım sana ; ama gel son kez olsun saçlarına dokunayım ,

Tükendim ; ama gel son kez elim eline dokunsun ,

Seni istemiyorum ; ama gel son kez gözlerim gözlerine degsin ,

Gitmesen olmaz mı ? hadi … herkes , her sey söz verdikleri yerde ,

Beceremiyorum seni unutmayı ,

Nasıl saplandıysan , nereye saklandıysan bulup çıkartamıyorUm seni ,

Söküp atamıyorum ,

Sence bunların hepsini yapmak istiyor muyum ?

Evet haklısın! yapamayacagım , yıkmaya kıyamayacagım tek sey bunlar

Gecelerden kuvvet alıyorum söyleniyorum ,

Sensiz kalmaya itirazım var .

Hala buram buram nefesin kokuyor odamda ,

Camları açmaya korkuyorum ,

Bir onlar kaldı elimde , sözlerini tuttular ,

Ama sen ...

Koray KESKiN

 
Toplam blog
: 5
: 600
Kayıt tarihi
: 15.03.08
 
 

18 Mart 1986 tarihinde doğan Koray KESKİN, Zonguldak'ın Çaycuma ilçesinde öğrenim gördükten sonra (i..