Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '18

 
Kategori
Şiir
 

Geçer Elbett

(yirmilik yiğitlere)

Sığınıp bir yağmur damlasının gölgesine
Rest çekiyorum güneşe
Ölüyoruz onar, on beşer; kemikten döşe vurmuş hançer
Yine benim Bir ben koşuyorum yüreğimin sesine
Huzur sürgünde ve bize yasaklanmış neşe
Ölmek Türkiye’ce Türk Kürt diye
Diyorlar ki sabret!! Gelir ve geçer…

Silah çekiyorum ayın kirli yüzüne her gece
Bu karanlık, bu gözyaşı gölgelerin sanma!
Yıldız, yıldız çocuklar ağlıyor,
Sevgililer hıçkırıyor her gece
Yaşamak ne?
Ölmek nice diye; Çetin bir bilmece
Sanma Türk
Sanma Kürt
Kıpkızıl şafaklar dinsiz imansız
Beni darağacına çekiyor her gece

Gün doğumunda
Ölüyoruz Onar, onar ve yüzlerce
Türk, Kürt Laz, cümle Türkiye
Sonra yıldız oluyoruz göklerce, göklerce…

Sığınıp bir yağmur damlasının gölgesine
Rest çekiyorum güneşe
Vuruluyoruz yıldız, yıldız
Ve yeniden yirmi yaşında doğuyoruz bir daha
Kurulup sultanlar gibi gül bahçesine
Merdivenler arşınlıyoruz asır asır
Döşümüzde kanlı hançer
Yüreğimiz de yağlı kurşunlar
Vuruluyoruz bir şafaktan bir şafağa
Sonra yıldız gibi yeniden doğuyoruz her gece

Huzur sürgünde ve bize yasaklanmış neşe
Diyorlar ki sabret! Gelir ve geçer…
Allah büyük
Geçer elbette!

TOYNAK

 

 
Toplam blog
: 25
: 78
Kayıt tarihi
: 29.11.18
 
 

Şiiri tiyatroyu Hayvanları ve doğayı seven bir garip adem baba...Dostluğun ve sevginin en büyük g..