Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '09

 
Kategori
Deneme
 

Geceyi ateşe verdim

Geceyi ateşe verdim
 

Bu gece, geceyi ateşe verdim. Tedirgin değildim. Yaktığım ateşi söndürecek kadar birikmişti gözlerime yaşlar. Ben yaktım onlar aktı. Sebepsiz yere değildi yangınım. Yine dikenler battı yüreğime. Yine ahlarım birikmişti dilimde. Haykırmak istedim sesim çıkmadı, duyan olmadı. Sustum; soran olmadı. İçim kanadı. Yine anladım ki tek başımayım. Anladım ki karanlık gecelerde sessizlikmiş arkadaşım, bir kalem bir kağıtmış yoldaşım.

Bu gece, geceyi ateşe verdim. Bir baktım ki bende yanıyorum..

Nereye baksam o yanım yanıyor, nereye baksam o yanım kanıyor.

Bu gece, geceyi ateşe verdim. Bir baktım ki bende yanıyorum..

Bir baktım ki yanıyormuşum da yanan yokmuş bana; bir de buna yanıyorum...

 
Toplam blog
: 52
: 730
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Kamu yönetimini okuyorum. Yazmayı seviyorum. Milliyet Blog’da yer almaktan mu..