Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '10

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Geçici olarak servis dışıyım

Geçici olarak servis dışıyım
 

netten


Merhaba sevgili günlük, günlerdir hatta yaklaşık bir buçuk senedir, dizlerimde ki menisküs yırtıklarıyla uğraşıyorum. Kendimle zaman zaman da dalga geçiyorum. Kızım Başak, o kadar çok futbolu seviyorsun ki bak futbolcu hastalığına yakalandın diye. Bir süredir uğraştığım rahatsızlığım nihayet dün bir karara bağlandı. Çok önemli bir rahatsızlık değildi ama yine de insanın günlük çalışma koşullarını etkileyen ağrılar olunca bazen de dayanılmaz hale geliyordu.

Dün itibariyle, doktorum küçük bir operasyon geçirmeme karar verdi. Aslında operasyon demek de yanlış. Bilenler vardır mutlaka, Artroskopi diye bir yöntemle diz kapağının içindeki menisküs yırtıkları temizleniyormuş. Toplam 15 dakika süren bu opersayon da, kamera ile üç noktadan dizin içine giriş yapılıyor ve ekrana bakılarak içindeki temizleme işlemi yapılıyormuş.

Neden oluştu bu menisküs yırtıkları diye soracak olursanız, bana kalırsa futbol sevdasından derim. Şaka tabi ki oğlum doğduğu günden beri dizlerimin üstünde oyuncak toplamaktan, at ya da eşek olmaktan ya da ne bileyim sürekli kilo alıp vermekten bile olabilir diye düşünüyorum. Nede olsa bir zayıf, bir kilolu olan hatunu taşımaya artık dizlerim ve bacaklarımda dayanamadı. Deri altından kemikler, dişlerini gıcırdatmaya başlayıp tepki olarakda sinirden bacaklar da şişme yaptılar. Hadi kızım Başak, düzelt şu dizlerini yoksa ağrıdan seni perişan ederiz dediler. Hadi canım sizde, dayanırım ben size diye direndiysem de savaşı onlar kazandı. Yarın sadece bir dizimdeki ağrılarımdan inşallah kurtulacağım. Diğer dizim ne mi olacak? Onun durumu biraz vahim. 3 ay sonra bir emar daha çekilecek. Hani emar çektirmek çok ucuz ya. Her emar çetirdiğimde benimde canım çekiliyor. Hem maddi, hem manevi açıdan yani.

Emar demişken bahsetmeden geçemiyeceğim şimdi. Devlet hastanelerinden randevu almanın, tanıdığın olsa bile ne kadar zor olduğunu, telefonla aradığınız zaman, Mayıs ayının bilmem kaçında tekrar aranması gerektiğinin ve randevuyu da Haziran ayının bilmem kaçına verildiğini, Nisan ayında öğrendim. Demem o ki bir hastanede muayene olmak sitiyorsanız yaklaşık iki ay öncesinden peşine düşmeniz gerekiyor. İşte bu yüzden mecburen özel bir hastaneden randevu almak zorunda kaldım.

Neyse dostlar, çok uzatmadan şunu söylemek istiyorum. Kısa sürede olsa bu küçük operasyon yüzünden sahalardan bir müddet uzak kalacağım. Geçici olarak servis dışıyım yani. Zaten bir süredir blog sayfamla ilgilenemiyor, blog yazamıyor ve en önemlisi değerli blog yarazarlarını okumak da geçikiyordum. Umarım en kısa sürede aranızda olacağım. Kim bilir, belki bol bol malzeme toplarım. Şu ameliyat işinin en güzel tarafı ne biliyor musunuz? Bizim minik fareyle birazcık da olsa zaman geçirebileceğim. Şimdilik ne kadar süre ile sahalarda olmadığım belli değil. Evde internet olmadığı için iş yerine dönene kadar aranızda olamıyacağım. Kendinize iyi bakın ve sağlığınızı ihmal etmeyin. Herkese selamlar...

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..