Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '13

 
Kategori
Siyaset
 

Geçiniz siz bu işleri..

Geçiniz siz bu işleri..
 

'Şimdiye kadar neredeydiniz' diye de sorarlar adama!..

Bana göre hala aday olmayacağı şeklinde düşündüğüm CHP'nin İstanbul Büyükşehir adayı olmasına kesin gözüyle bakılan Sarıgül'den Bakırköy Belediye Başkanı Ateş Ünal Erzen'e sok sözler söylemiş.(Basından)

'Erzen bana tuzak kurdu' demiş!

'Hayatımı kararttı' demiş!

(25 Ocak 2005 kurultayı kastederek) 'O kurultayda beni sinirlendirip, tahrik etti' demiş!

'Ondan hesap soracağım. Ateş Ünal benim kırmızı çizgimdir' demiş!

O kurultayda dönemin CHP Genel Başkanı Deniz Baykal'a rakip olan Sarıgül, Erzen'e yumruk atmıştı.

Erzen'e yumruk attığı için değil, ogün bugündür Deniz Baykal'a kaba tavırlarından dolayı sevmem Sarıgül'ü.

Canlı yayındaki Baykal'a karşı sert çıkışlı yüz ifadelerini unutmuyorum.

Hiç bir partili değilim. Bir kez dışında hiç oy kullanmadım ve kullanmayı da düşünmuyorum taa ki insan odaklı bir seçim sistemi oluşana kadar.

Bugün Bahçeli için de Erdoğan için de benzer görüntüleri görsem yanlış olan hareketler için aynı düşüncelerimi söylerim.

Mart seçim arifelerinde Sarıgül'ün asıl Baykal'a yapmış olduğu saygısızlığı unutturmak için dolaylı yoldan Erzen'e ateş püskürüp dikkat oluşturması siyasi etik olarak uygun bulmuyorum.

'Erzen ile neden dün değil de bugün?' diye soracaktır seçmen..

'Şimdiye kadar neredeydiniz' diye de sorarlar adama..

Geçiniz siz bu işleri Sarıgül, siz Şişli'yi kaybetmemeye çalışın!

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..