Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Geçmiş Olsun

Geçmiş Olsun
 

Öldüğünü Anlamak;İnsanoğlu için geçerli midir


Geceleri
Sırtlayıp götürüyorum.
Çaresizlik tık nefesken,
Sensizliğin acımasızlığıdır,
Ayaklarımı
Delik deşik eden.
Bir meçhulde kayboldum.
Sanki
Hiç doğmadım,
Belki de yaşamadım.
Zifiri karanlıklar;
Nasıl giydirmişler
Sıkıntı elbisesini bana.
Ayrılık canavarı,
Ciğerlerimi söküp atmış,
Haberim olmasa da.
Rüyalarım;
Nerelere kayboldu
O rüyalarım.
Kabul etseler,
Kabuslara
Sığınacağım.
Bitmeyecek
Bu gecelerin yolu.
İçilemeyecek
Ömür boyu
Tatlı bir yudum su.
Seni sevdiğim zamanda
Bıraktım ömrümü.
Sensiz
Yeni yeni anlıyorum
Öldüğümü... 

 

 
Toplam blog
: 741
: 219
Kayıt tarihi
: 06.12.09
 
 

Aslen Şebinkarahisar-Alişar Köyü-Killik Mahallesi İmamlar (Çakmaklar) Sülalesine mensup olan Şair..