Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '17

 
Kategori
Edebiyat
 

Geçmiş Zaman Hikayesi

Geçmiş Zaman Hikayesi
 

F.D. 
 
 Kendini kandıranların ülkesi... İklimi mış gibi hikayeler...Mevsimlerden sevmeyi beş geçe...
 
 Korkuyorum. Sürekli içinde kendimi bulduğum bu karmaşıklığın engellerini kolayca aşamamaktan korkuyorum. Sevgimin sonsuzluğuyla attığım adımlarımın hızlanıp ruhumu geçmesi incitiyor bazen. Olduğum yerde ilerlediğimi varsaydığım zamanlarımda bir var bir yoksun. Senin yerini en yükseğe taşımıştı gönlüm oysa ki. Sevmeyi öğretebileceğim bir sürü akıl varken unutmayı öğrenmeye çalışmak biraz zor geliyor bedenime. Yine de ümitsiz değilim kendimden. Yeniliklere kulaç atmak, uzun yollarda yürümek, yağmurlarla ıslanıp güneşte kurumak gibi güzel görevler edindim. Senli zamanlarımdan geriye kalan anılarla beraber attığım her adımımın temelinde sonsuz sevgim var. Bu nasıl bir vazgeçilmezlik biliyor musun? 
 
Gözlerinden umudu hiç eksik etmemek kadar etkileyici, çocuk ruhumla oynadığım    bütün oyunlardan mutlu çıkmak kadar heyecanlı. Seninle yaşadığim her ana adanmış bir kelimem var. Bu sebeple bulunduğum adımımin üstünde sayfalar dolusu cümlelere sahibim. Seni sana anlatmak için çıktığım bir yolculuğun yanlış ayrımında rastladığım bedeninde bir ize sahip olmak kadar güçlü isteklerim oldu. Sadece seninle ismimin anılmasını istediğim masum hayallerim. Kusura bakma, seni taşıyabilecegimi düşündüğüm her soluk alışımda senin adım atmıyor oluşunda eksildim biraz. Halbuki hayaller sevdiğim, hayallerdi beni böylesine canlı kılan. Seninle biz demenin sonsuzlugu içinde yarattığımız her hikayenin kahramanı olmak istemiştim. Sensiz yazılan cümlelere nokta oluşum bundandır belki de. Sende çözemediğim her karmaşıklığın bedelini olmadığın dakikaları saymakla ödüyorum. Bu değil ağır gelen, seninle var olacak bütün bir ömrün sensiz yaşanacak olmasıdır yükünün altında ezildiğim.
 
 Senin tanımın mı ben de merak ettiğin? Söyleyeyim. Sen, ömrümün en güzel di'li geçmiş zaman hikayesi. Gelişinin verdiği mutluluğu her daim taşıyan yüreğime en çok yakışan duygudur huzur ve ben senin olmayışından da yakalarım çocuk uçurtmalarımla gelen sessiz, huzur dolu soluğu.
 
 
Toplam blog
: 36
: 116
Kayıt tarihi
: 04.06.17
 
 

Mavinin içinde mavi, çocuklarla çocuk, üzülene omuz, sevinene gülümseme, bir kalemin varolmasına ..