Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '11

 
Kategori
Blog
 

Geçmiş zaman olur ki hayali cihan değer

Geçmiş zaman olur ki hayali cihan değer
 

Buyurunuz bayram ikramı. Tatlı yiyelim tatlı konuşalım


Uzun bir zaman oldu blog yazamıyorum ama arada bir uğruyorum Milliyet Blogküreye.

Bir bayramı daha  yaşamaktayız şu anda. 
 
"Bayramdan bayrama" da olsa; daha önce çeşitli nedenlerle istemeden ilişkilerin koparıldığı, uzakta veya yakınımızda bulunan arkadaş ve dostlarımızı, akrabalarımızı hatırlayarak onları selamlama fırsatı buluyoruz. Yoksulları, kimsesiz yanlız insanları düşünüyor; yarım elma gönül alma misali hatırlarını soruyoruz. İşte ben bayramların inkar edilemez bu avantajını seviyorum.
 
Şu anda sizlere içten bir "merhaba" diyebilmenin  mutluluğunu hissediyorum.
 
Yillar ne çabuk geçermiş meğer. Beş sene doldu. Yanlış hatırlamıyorsam dörtyüz dolayında blog yazarı vardı 2006 senesinde üye olduğumda. Kesin  olarak bilemiyorum ama şu an da sanırım  dörtbinden fazla üye mevcut.
 
İlk yazı deneyimlerime burada başladım. Yazdığım blog ve yorumlarımı ve bana yorum yazan arkadaşlarımın yorumlarını dün okurken o günleri özlediğimi ve kendilerini saygı ve sevgiyle anımsadığımı hissettim. Dolayısıyla bu duygularımı paylaşmadan huzur bulamazdım.
 
Bu vesileyle;
 
Milliyet Blogküre Yönetici ve Editörlerinin, blog yazan ve yazmayan tüm eski ve yeni üyelerinin 2011 senesinin Kurban Bayramını içtenlikle kutlamanın mutluluğunu yaşıyorum.
 
Hepinize Mutlu Bayramlar.
 
Sevgi ve saygılarımla
mine (objektif)
 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..