Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Gel dedi biri

Gel dedi biri
 

Yaşadığım yerler


Bakmayın siz benim ahkam kestiğime

Yine diplerdeyim, derinlerde

Bu yağmurlu kara günlerde

Ne yapacağımı bilmez halde


Kelin ilacı olsa başına sürermiş

Terzi kendi söküğünü kendi dikemezmiş

Kendim bilip, kendim dinlemem

Akılsız başın cezasını yürek çekermiş


İki ara bir dere durumları

Düşündüm nasıl çözerim bu tutsaklığı

Bunaldım, sıkıldım, çilingir çağırdım

Dedi bende değil anahtarı


Bedenim yüreğime dar

Kaçtım denizin son kıyısına kadar

Neyin senfonisi, hangi veda şarkısı bu

Çıkmazlardayım, bitti gidilecek yollar


Şimdi bir savaş var içimde

Bir sis bulutunun ötesinde

Biri çağırıyor beni, kim sesleniyor

Gel hadi, gel çabuk ol diye

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..