Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '16

 
Kategori
Güncel
 

Gel vatandaş, "kel vatandaş" kelliğine çare bulundu!

Gel vatandaş, "kel vatandaş" kelliğine çare bulundu!
 

internetten alınmıştır


Kelliğe çare bulunmuş... Haber pek çok vatandaş gibi beni de ilgilendiriyor... Büyük haberi, İstanbul Eski Belediye Başkanı Bedreddin Dalan başkanlığındaki bir ekip açıkladı.

Dalan'ın mütevelli heyeti başkanı olduğu Yeditepe Üniversitesi kelliğe kesin çözüm bulmuş... Haberden anladığım kadarıyla bu ilaç öyle doldurma falan değil bayağı bir keli saçlı yapıyormuş.

Bu kellik konusu da çok istismar edilir malum... Bu yüzden benim pek inanasım gelmiyor... Belki seyrek saçları sıklaştırmak falan olabilir ama benim gibi açık alanı çok kafaları nasıl yeşillendirecek??

Kuşkum sadece bu kellik mevzuunun, cinsellik konuları gibi istismar edilen ve her gün ayrı bir ilacı icat edilen konulardan olmasından da değil... Bunun böyle "kelli felli" adamlar tarafından basına açıklanması da beni kuşkulandırıyor.

Ne alaka, kel alaka, diyorsanız, biraz bekleyin derim...

Hani bir zamanlar, galiba 2007 e-darbe girişimi öncesinde ülkenin kelli felli ve dahi bol generalli bir grup adamı bir basın toplantısı yaparak bir büyük "icat"tan söz etmişlerdi... Hatırlayan var mı?

Yok mu?... Ben hatırlatıyorum o zaman: Anlı şanlı büyük Türk icadı Erke Dönergeci'nden bahsediyorum.

Bu Erke Dönergeci, öyle bir icattı ki, Türkiye'nin enerji sorununu kökünden çözecekti... Hiç bir enerji kaynağına ihtiyaç duymadan kendi kendine sürekli enerji üreten bir makina!!.. Müthiş bir buluş!!...

Sonra ne mi oldu!... Ne olacak Erke'nin bir fasulye olduğu meydana çıktı... Ama devamında bir e-muhtıra yedik.

Şimdi, derin güçlerle yakınlığı bilinen Bedreddin Dalan'ın Medya karşısına geçip erkekliğin en önemli problemlerinden biri olan "kelliğe" çare bulduklarını açıklaması beni şahsım adına sevindirirken ülkem adına kaygılandırdı. Erkek sorunu da "Erke sorunu" gibi olmasın!!

Yoksa, kellik mellik derken fellik fellik yeni darbesel arayışlar mı var?... Yoksa, bu da bir tür huruç işareti mi?

Yok canım... Kellik ilacından nasıl darbe çıkar ki... Galiba benimki biraz fazla paranoya... Zaten açıklama yapan grup da kelliler var, felliler var ama generalliler yok... Üstelik Sayın Sezer de kullanmış... Yok,yok Ahmet Necdet Sezer değil, Şafak Sezer bu...

İlaç bir ay zarfında eczanelere gelecekmiş... Bakalım, belki de bir kaç ay sonra beni şapkasız  bir profil resminde görürsünüz!!

Gel kardeşim, kel kardeşim gel... Kelliğine çare bulundu... Artık "kelin merhemi" var başına sürecek...

Kel kardeşim, gel kardeşim... Merhemin burada... Gel, Dalan'a gel... Dalan dedimse sabun değil, kelliğine çare olacak merhem...

Gel kardeşim, kel kardeşim...

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..