Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '22

 
Kategori
Deneme
 

Gelecekte Daha İyi Olmamız

Gelecekte daha iyi olmamız beklenir.

Pek de iyi gitmeyen dünyada insanların böyle düşündüğünü sanmıyorum ama umudumuzu artıran avantajlar var.

Hemen akla bugün bile yaşamaya başladığımız küresel ısınma geliyor ki elbette önemli bir handikap.

Keza depremler afetler.

Yalnız unutulmasın ki böyle şeyler daha önce de yaşanmış ama yine de yeni eskiden daha iyi olmuş; bugün için geçmişteki herhangi bir zamandan daha kötüyüz diyebilir miyiz?

Bilim son hızla çalışıyor, insanlar aydınlanıyor, yetenekleri artıyor…

Savaşlar filan da giderek azalıyor…

Eskiye göre demiyorum bugüne göre bile daha iyi oluruz.

Benim bir dünyalı olarak beklentim bu.

Eğer yanılırsak insan eliyle yapılıp edilenler değil bizim dışımızdaki durumlar yanıltır bizi diye düşünüyorum.

Gelecekte insanlar daha rahat ve mutlu yaşayacaklar.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..