Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Geleneksel Büyükada Toplantısı!...

Geleneksel Büyükada Toplantısı!...
 

Büyükada Toplantısından bir kare...


Büyükada, Büyükada olalı böyle bir toplantı gördü mü?... Hayır. Abartı mı bu cümle?... I ıhh değil, vallahi değil… Ben katılanların yalancısıyım. Herkesin dilinde; “Bu en güzel oldu”, “Gelenekselleştirelim”, “Tüm stresimizi attık”, “Ne iyi ettik de geldik”, “Sema’cım iyi ki tertipledin” sözlerini duyunca bu düşünceye kapıldım.

Ve artık gelenekselleşti arkadaşlar, seneye yine ordayız. her sene “Bu en güzeli” diyeceğimize inancım sonsuz…

Canım arkadaşlarım, ne iyi ettiniz geldiniz…

İzmir’den, Çanakkale’den ve İstanbul’un çeşitli yerlerinden kalkıp geldiniz, beni çok mutlu ettiniz. Sizlerin yüzlerindeki memnuniyeti görmekti beni memnun eden.

Toplantımız Cumartesi ayrı, Pazar ayrı bir güzellikteydi. Keyfimiz, neşemiz boldu. Katılan her kişinin bu neşede, keyifte payı eşit derecedeydi.

Her daim söylerim yine söyleyeceğim toplantılarda ilk kez gördüğümüz bir kişiyle kırk yıldır dostmuşçasına kaynaşabiliyoruz. Sevgili Muharrem Soyek ve B.Gelincik’e sorabilirsiniz. Canım Cansın’ımın doğum gününü kutlamak da ayrı bir hoşluk yarattı…

Yörükali Tesisleri seneler önce yapıldığı için biraz elden geçmesi gerekiyor. Ama başta tesis müdürü Selman beyin sıcak ilgisi, çalışanların gayretleri, tesisin konumlandığı yer, manzara, bu eksikliği pek hissettirmedi bizlere…

“Selman bey patronunuz çok şanslı bence, sizin gibi bir müdürü olduğu müddetçe oraya gelenler bir daha gelmek isteyeceklerdir. Bir dediğimizi iki etmediniz, ne dediysek kabul ettiniz.

Pazar günü için ayrı bir müzisyen getirttiniz. Hesap alırken herkes ne beyan ettiyse onu aldınız. Çay, kahve, su gibi içeceklerden yok denecek kadar az para aldınız.

Yüzünüzden hiç eksilmeyen gülümsemenizle elinizden geldiğince bizi memnun etmeye çalıştınız. Bizden kurtuluşunuz yok Selman bey, yakında yine ordayız. Yürekten teşekkürlerimle…”

Geleneksel Büyükada toplantısına katılan sevgili arkadaşlarım :

Neşe’m : Her daim yanı başımda, her yerde oda arkadaşım, sırdaşım, kafa dengim...

Canım Cansın’ım : Hanımefendilerin hası, yüzü gibi yüreği de güzel, adı gibi can kadın…

Ahmet Balcı : Bloğun centilmen Bilge Kralı… Bunca kadınla baş edebilmek büyük başarıdır ve siz başardınız sevgili Balcı…

Beenmaya – Özlem : Onca kilo vermeni deliler gibi kıskandım biliyor musun, müthiş olmuşsun Özlemcim, çok özlemiştim seni iyi ki geldin canım…

Dilek Ç : Zeytin gözlerine bakmaya doyamadığım, sevgi dolu güzel kadın, seninle ve ailenle olmaktan çok mutluyum…

Derin mavi – Ufuk : İzmir’lerden kalkıp geldin, varlığınla beni çok mutlu ettin canım arkadaşım…

Ruksan İldan : Seni blogdan önce tanıyordum canım benim, selvi boylum iyi ki geldin…

İlyas Bayram : Eşiniz Sevil’le onca zahmete katlanıp geldiniz. Çok mutlu ettiniz beni, her daim bloğun beyaz saçlı vefakar prensisiniz…

Meral Yağcıoğlu : Toplantı düzenle diye başımın etini yedin Meralcim, çok da iyi etmişsin ne güzel oldu değil mi? Kızları kapıp gelmişsin, keşke babacığın da gelebilseydi, tekrar görüşeceğiz canım…

Z.Gülay : Üç şişe şarabı da yüklenip gelmişsin, afiyetle içtik, iyi ki gelmişsin arkadaşım...

Zirve – Özden Bora: Rahatsızlık döneminden sonra ilk kez evden çıkıp kuzenin Gülay’la İst.a geldin, güzel sözlü, güzel huylu, her yanından asalet fışkıran güzel yüzlü arkadaşım…

Mavi Yelken – Esen : Seninle tanışmıştık canım benim, güzel kızım, anneciğin Gül’ü de tanımaktan çok mutlu oldum…

Mamut – Celal bey : Arkadaşınla ve lokma tatlınla katıldın gecemize, hoş geldin…

Zuhal Ekinci : Biraz geç katıldın canım arkadaşım, doyamadım, Urla’ya gelebilirim…

Leblebi tozu – Gülay : Ele avuca sığmaz, tatlı mı tatlı bir genç kız havasındaydın, 17 ve 10 yaşlarında çocuklarını öğrendiğimde şok oldum, çok sevdim, görüşeceğiz canım…

B.Gelincik – Telefonla tanışmıştım, yüz yüze görüştük, sesinden biliyordum bu kadar sıcak olduğunu ama doyamadım tekrar görüşmek isterim…

Muharrem Soyek : Kolayca ortama uyum sağladınız, bizimle oynayıp, bizimle güldünüz, iyi ki geldiniz, yoksa sizin gibi bir beyefendiyi tanımaktan mahrum kalacaktık…

Selvi – Arife Şen : Kuzenin Macide ile neşemize neşe kattın, çok mutlu oldum ikinizi de tanımaktan, yine görüşeceğiz değil mi?...

Şiirsel – Erol Güngör : Arkadaşınız resim öğretmeni, zarif mi zarif Havva Purde ile renk kattınız toplantımıza. Şiirlerinizi dinlemek çok istedim ama zaman yetmedi, bir dahaki karşılaşmamızda mutlaka dinleyeceğim…

Ayşe_gu – Sevgili Ayşegül, seni ve kuzenini tanımak güzeldi. Gülümseyen, güzel, duru yüzün gözümün önünden gitmiyor…

Saime Eren : Rüzgar gibi gelip geçtin, bir dahakine daha uzun kal lütfen… On punto’dan sonra MB’da görmek isteriz…

Toplantı öncesinde öğrenilen hafta sonu sağanak yağış ikazı bizi hiç korkutmadı, ama bazı arkadaşlar yağış yüzünden, bazıları hastalık vs. sebeplerden gelemediler. Telefonla arayan (Sabiha Rana ve melekleri, Serhat ve Gül, Nilgün Akad, Yağmur zamanı, Papatya650), mesaj gönderen (Talip Girgin, Harun Deniz, Şahin Yamaner, Gülçiçek), arkadaşlarıma teşekkür ediyorum

Evet sevgili arkadaşlarım… Büyükada toplantımız güzeldi… Bu kadar yüreği güzel insan bir arada olunca nasıl güzel olmaz ki… Geleneksel olarak her sene Haziran ayında yapmamızdan öte çoğunluğun isteği olarak belli bir zaman sonra tekrar gideceğiz… Bekleriz efendim…

İyi ki varsın Milliyet Blog... Yoksa ben bunca güzel insanı nasıl tanırdım...

Tüm katılan arkadaşlarıma sevgilerimle…

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..