Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '14

 
Kategori
Çocuk Modası
 

Gelinlikli küçük yeğenler

Gelinlikli küçük yeğenler
 

Her küçük kız çucuğunda böyle bir hayal var mıydı bilemem ama benim aklım erdiğinden beri, dayısının amcasının düğününde gelinlik giyen kız yeğenlerine hep bir özenmişliğim vardı. 

Dayı evlenir , yeğen daha küçüktür. Küçük yeğene gelinlik giydirilir saçlar yapılır prensesler gibi dügün salonunda dolaşmak üzere ortalığa salınır...

Kalabalık aileleri olan insan bu konularda şanslıdır. Çünkü hemen hemen her yaş grubunda bir yakın akraba düğününe tanıklık eder. Benim sadece düğününe tanıklık etmek için beklediğim bir amcam birde dayım vardı.

Çocukluk zamanlarımda her düğünde gördüğüm gelinlik giyen kız çocuklarını kıskanmıştım. Ben de gelinlik giymek istediğimde annem : ' Amcan yada dayın evlenince giydireeğim kızım sana bunlar damadın yeğenleri ' derdi.

Ben de bütün hayallerimi dayım ve amcam üzerine kurmaya başadım. Çünkü düğünlerde gelinlik giymiş bütün küçük kızlar ilgi odağı oluyor ve çok beğeniliyordu. 

Hesaplamalarıma göre önce amcam evlenir, ondan bir kaç yıl sonra dayım diye kararlaştırmıştım. Onlar evlendiğinde de muhtemelen ben 9-12 yaş grubunda olacaktım. Kendime dayımın düğününde amcamın düğününde giyecek gelinlik modellierimi falan çizerdim.

Bu durum böyle yıllarca sürdü gitti. Bende yaşım ilerledikçe artık ne tarz abiye giyebilirim araştırmalarına yönelmeye başladım. 

Bir de baktım ki ben gelinlik giyecek yaşa gelmişim. Hiç bişey için geç değil Ebru kendi gelinliğine odaklan derken, dayım evlenme kararı almış. :) 

Umarım ömür boyu çok mutlu olursunuz, size söz benim düğünümde sizin kızınıza gelinlik alıcam :))

 

 
Toplam blog
: 16
: 3683
Kayıt tarihi
: 21.08.13
 
 

İstanbul Sakarya Üniversitesi Uluslararası İlişkiler, Doğum Tarihi : 14.OCAK   Genelde geveze..