Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '14

 
Kategori
Güncel
 

Allah'ım gözü yaşlı annelere öyle sabır ver ki sobalı evlerinde kömür yakarken yürekleri yanmasın!

Allah'ım gözü yaşlı annelere öyle sabır ver ki sobalı evlerinde kömür yakarken yürekleri yanmasın!
 

Asla anlayamayacağım 

Hayatını kaybeden 300 e yakın abimin arkasından konuşulan şeyleri , hangi vicdan kaldırır , hangi zihniyet kabul eder ...  Ben de ne bunları anlayacak zeka ne de kabul edecek vicdan yok . 

Sadece sıcacık evimde oturup sosyal medyadan kimin kime saldırdığını , kimilerinin kendini ne kadar aciz duruma düşürdüğünü , kimilerinin akıl almaz vicdansiz sözlerinin yanında ; okurken bile yüreğimi sızlatan , gözlerimden akan yaşlara engel olmamı zorlaştıran cümlelerini okumaktan , ve elimden hiçbir şey gelmemesinden nefret ediyorum. 

Bütün eksikleriyle , bütün cahilliyle , bütün fakirliğiyle ama koskocaman yüreğiyle her zaman farkını ortaya koyan bir Türk milleti diye anlattım yazdım çizdim hep . Çünkü öyle inanmıştım . ' TÜRK OLMAK  ' TÜRKİYE CUMHURİYETİ'NDEKİ hayat koşullarında  yetişmiş olmak deyince , her gün siyasi sebeplerden birbirini yiyip bitirse de ülkede suçsuz insanlara zarar geldiğinde BİRLİK Olan , TEK YÜREK olan ÜLKE  olduğumuz için hayrandım hep bize . 

Yurt dışında bulunduğum süre içinde her gün ülkemin sıcaklığını özledim ben ... Ama şu an utanıyorum bütün bu olanlardan , sevgisini ,merhametini kaybetmiş bir toplum görüyorum karşımda . İnsanlık kavramını bile farklı boyutlara sürükleyen ahmak devlet adamları , onlara muhalefet olurken hedefinden şaşan halk ... 

Asla anlayamayacağım ölen insanların arkasında bıraktığı çocuklarına destek olmak için çaba harcamak , annelerin yüreğindeki manevi yangına ortak olmak , dualarımızla ölen abilerimizin ruhunu serinletmek varken birbirimizi yiyerek bölünüp , parçalara ayrılmamızı ...

 

 
Toplam blog
: 16
: 3683
Kayıt tarihi
: 21.08.13
 
 

İstanbul Sakarya Üniversitesi Uluslararası İlişkiler, Doğum Tarihi : 14.OCAK   Genelde geveze..