Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '12

 
Kategori
Deneme
 

Gelirsen yine gidersin

Gelirsen yine gidersin
 

alıntıdır


Gelirsen beklenmedik bir heyecana bürünür kalbim.

Önce sağa sola vurur kendini, yolunu şaşırır bocalar belki.

Engellenemez bir mutluluk yaşar kendi içinde, zamana mekana yenilir, sevgin taşar yüreğimde.

Gözlerimin içi güler yine, gamzelerim belirir sol yanağımda ki tebessümle.

Ellerim buz keser, başım döner yetişene dek, gördüğümde sıcaklığınla erir yüreğim ne olduğunu bilmeyerek.

Seni izlemeye koyulurum sessizce. Kahkahalarını kazırım yüreğime saniye, saniye.

Ellerine bakarım uzun, uzun sen görmeden. O çok sevdiğim ellerin takılır gözlerime.

Sonra saçlarını seyre dururum; sana nasıl yakıştığını söylerim içimden sen duyma diye.

Arada bir saat dursun isterim, hiç yemediğim kadar yemek yerim.

İştahım açılır, hayat başka bir güler senin geldiğin gece.

Gelirsen kaldığı yerden devam eder her duygu. Aşk ben hiç gitmedim ki der, yener gururumu.

Sensiz geçen günler ne kadar çok olsa da silinir belleğimden. Senle doldururum yokluğunda oluşan her boşluğu.

İstemediğim bir anda gün biter. İçimi tarifsiz bir sancı esir almak ister.

Beni bırakana dek aklımdaki sorular cevap bekler.

Hiçbirini soramam sana, serde gururum var ya!

En çok; “yarın yine gelir misin?” demek isterim. Ama diyemeden sessizce başımı çeviririm.

Gelirsen hayatım birkaç yıl geri götürür beni.

Her 364 günü özlemle doldurur, ben bir tek o bir günü beklerim.

Hüzün ekerim kalbime, yorulurum, incinirim.

Gelmen demek, gitmen demek.

Gelirsen yine gidersin bilirim.

İyisi mi sen hiç gelme!

Son gidişin kalsın yüreğimde, yolunu bana çevirme.

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..