Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Gelme...

Gelme...
 

bu kez dayanamam ben sensizliğe...


Seni,  

ne kadar özlesem de.. 

beklemiş olsam da,  

hasretle ve senelerce... 

sen yine de gelme birtanem,  

sen yine de gelme... 

çünkü,  

bu kez dayanamam gidişine... 

bu kez dayanamam sensizliğe..... 

 

"sensiz yaşayamam..." 

desem de binlerce kere.. 

yalvarıp yakarsam da,  

"gel..." diye günlerce.. 

sen yine de gelme birtanem,  

sen yine de gelme.... 

çünkü,  

bir kez daha dayanamam hasretine... 

bir kez daha dayanamam özlemine..... 

 

hatırlarsan,  

"gitme..." diye 

haykırmıştım sana,  

yıllar öncesinde.. 

gittin.. 

ve tutsak ettin beni 

sensizliğe... 

bu defa,  

"gelme" diyorum sana sevgilim,  

ne olur gelme..! 

ne olur gelme..! 

çünkü,  

bir kez daha alışamam ben,  

sensizliğe... 

bir kez daha dayanamam ben,  

sensizliğe....... 

 

mayıs 2011 

çekmeköy 

 
Toplam blog
: 45
: 410
Kayıt tarihi
: 14.01.11
 
 

Marmara Üniversitesi İktisat-İşletme bölümü mezunu. Birçok önemli kuruluşda Genel Müdür, Yönetim Kur..