Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Hsaretin sığmadı kırk küsur seneye...

Hsaretin sığmadı kırk küsur seneye...
 

sensizliği okşayıp,yücelttim yüreğimde...


Özlemleri emzirip,  

büyüttüm ben göğsümde... 

sensizliği okşayıp,  

yücelttim yüreğimde... 

bir gün geldiğinde,  

göresin diye... 

yenilgilerimi ve zaferlerimi,  

çocuklarımı ve evliliğimi,  

neşelerimi ve hüzünlerimi... 

daha nelerimi, nelerimi.. 

sığdırdım da,  

bir tek o kocaman hasretini,  

sığdıramadım.. 

bir tek o kocaman özlemini,  

sığdıramadım ben,  

kırk küsur seneme...... 

 

Mart 2011 

Çekmeköy 

 
Toplam blog
: 45
: 410
Kayıt tarihi
: 14.01.11
 
 

Marmara Üniversitesi İktisat-İşletme bölümü mezunu. Birçok önemli kuruluşda Genel Müdür, Yönetim Kur..