Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Gelmiyorsun...

Gelmiyorsun...
 

Görsel internetten alınmıştır.


Kızıl bir akşam vaktinde 

Ufka dalıyor gözlerim. 

Doludizgin, bulutların ardından 

Sanki bana geliyorsun. 

Yağmur çiseliyor gözlerimden,  

Özlemini duyuyorum 

İçimin yangınlarında. 

Seni sevmek istiyorum,  

Gelmiyorsun… 

Gecenin zifiri karanlığında 

Gökyüzünden bir yıldız 

Kayıyor yüreğime. 

Ürperiyor bedenim 

Gecenin ayazında. 

Kollarım bedenimi sarıyor,  

Yüreğim özleminin kıskacında. 

Seni sevmek istiyorum,  

Gelmiyorsun… 

Günün ilk ışıkları 

Gecenin karanlığını silerken,  

Aydınlık yüzün beliriyor. 

Uzatıyorum ellerimi 

Masmavi gülümseyen dudaklarına,  

Birden yok oluyorsun, kahroluyorum. 

Özlemin büyüyor içimde alev alev,  

Seni sevmek istiyorum 

Gelmiyorsun… 

 

Ayşegül HAYVAR 

23.08.2011 

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..