Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Kaidesiz istisnalar

Tüm kaideleri bozan bir istisna olmaktı gayretim,

Bozdu beni tüm istisnalar

Kaidesi bozuk

Duruştan yoksun sözler bıraktım geride

Hayata tutunmanın neye bağlı olduğunu

Pamuğa bağlı kişiliklerde gördüm

Kendimde gördüm

Kendimi bozdum

Parçaladım

Yetinmedim.

Kaidelerimi, kurallarımı bozdum

Bozdum ben şiirler kafayı

Hayatla kafa buldum

İmdadıma yetişirken dizeler

Yorgun düştüm istisna hariç

Dahil oldum tüm istisnalara

Kaidesi bozuk

Kuralsız

Bozuk pusulalarla çıktım yola

Hangi diyar mesken olur?

Hangi mesken gurbet olur bana?

Sinemden gurbeti kim söker?

Kime söker benim istisna olmam?

Kaç ateş daha yanacak karşı dağda?

Dağlayacak kaç defa daha içimi?

Beni kim sokacak herhangi bir kaidenin içine?

Hangi karanfil eğecek gene boynunu?

Hangi vakit düşlerimden sıyrılıp gidecek deniz ve denizin kokusu?

Artık kimse acındırmasın kendini hayata karşı!

Tüm istisnalar dahil oldu

Ben de dahil oldum

Kaidesiz istisnalara!

 

M'S

  

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..