Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Yadsınır gerçekler

Yadsıdım sizin tüm gerçeklerinizi

Ben gibi düşünmeyen beyninizi

Ben gibi hayata bakmayan gözlerinizi yadsıdım.

Benimsedim yalnızca,

Ben gibi atmayan kalbinizi…

Her gün yeni bir heyecan

Yeni bir Umut

Ve her gün başka bahar bekleyen kalbinizi benimsedim.

Benimsediğim gerçeğini örttüm

Örttüm ne varsa üzerime size ait

Saklandım içinde

İçimde saklanmış tüm gerçeklerimle.

Gece gibi kalbiniz

Gece gibi umutlarınız

Siz kalbinizle bakarken hayata

Geceye sarıldım ben belki binlerce defa

Yadsımadım

Benimsedim kalbinizin atış şeklini

Tüm bağnazlığıma rağmen

Tüm yadsınmalarıma karşın

Sevdim kendimi

Sizin sevmenize prim vermeden

Beklentisiz

Çıkarsız

Amaçsız sevdim kendimi

Bir başkasını böyle umarsız

Sebepsiz sevemeyeceğim içindi…

Bari dedim

Yadsınayım ben de

Bana ve herkese!

 

M'S

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..