Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Gençlik

Alemler dayanmaz, garip çileme
Komada diyorlar sensiz halime
Derdimi söylesem akl-ı selime
Aklın yitirmeye bahisin yeter ... 

Herkese her sözü söyler
Aynıdır kız ile beyler
Eğlenir farketmez aylar
Vallahi alem bu gençlik 

Ağzından çıkıyor her söz
Asla farketmiyor yaz güz
Ona göre olmaz ki öz
Vallahi alem bu gençlik 

Ellere mutluluk bize dert yagar.
Bizim icin günes hep gece dogar.
Yüzümüz gülsede içimiz kan aglar
Adımız çlıgın, kalbimiz degil. 

Var mı beni içinizde tanıyan?
Yaşanmadan çözülmeyen sır benim.
Kalmasa da şöhretimi duymayan,
Kimliğimi tarif etmek zor benim... 


Niceler sultandı, kraldı, şahtı.
Benimle değişti talihi bahtı,
Yerle bir eylerim tac ile tahtı,
Akıl almaz hünerlerim var benim... 

Savaşmak yerine yenilgiyi seçtim
Güzellikler sizin olsun yokluklar benim
Savaşı kötü kaybettim ben
İşte kabullendim bile, pes ettim ben.... 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..