Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '17

 
Kategori
Lojistik / Taşımacılık
 

Gene PTT Kargo Gene Bir Marifet

Gene PTT Kargo Gene Bir Marifet
 

Çin online alış veriş sitesinden jean mont satın aldım. Ücretsiz kargo,ürün eve kadar getiriliyor. Çin postası kargoları İstanbul'da PTT Kargo'ya teslim ediyor. Kargo sürecini de e-devlet sitesinden takip edebiliyorsunuz, takip numarasıyla. Ben takip etmedim nasıl olsa gelir diye. Aradan sipariş tarihinden bir aydan fazla zaman geçti, kargo gelmeyince takip numarasını aldım,e-devlet sitesine baktım. Gördüğüm kargo sürecine hayretler ettim. Kargom İstanbul PTT Kargoya teslim edilmiş,sonra Düzce PTT sine gelmiş, bir müddet beklemiş, teslim edilemedi diye iade edilmiş.Kargom Çin'e doğru geri gidiyordu. Eşim ev kadını, sürekli evde, nasıl teslim edilemedi yazmışlar anlaşılır gibi değil. Tam bir Türk usulü desem inanın abartı olmaz.

Çin sitesindeki satıcıların ilgisi, nezaketi gerçekten alış veriş yapmayı hak ediyorlar. Önce ahlak ve dürüstlük.

PTT Kargo'nun yaptığı tam bir sorumsuzluk örneği. Zaten kamuda denetim mekanızması diye bir kurum da kalmadı,arasan sorumlu bulamazsın.

Çin satıcısına mesaj yazdım, tekrar kargoya ver diye. Aslında mecbur değil ama tamam dedi. Bu sefer sitesinden gün gün takip edeceğim,Düzce'ye geldiği gün bizzat kendim gidip kargomu alacağım.

Bizim taşımacılık mevzuatı ne durumda bilgim yok ama, çağın gereklerine göre yeni düzenlemeler yapılması gerektiğini düşünüyorum.

 

Düzce 12.o8.2017

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..