Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '10

 
Kategori
Blog
 

Geri Döndüm

Öncelikle yorum yazan arkadaşlara teşekkürler.

İnsanlar inanmakta zorlanabilirler ama dün öğlen ölmek üzereydim ve bugün öğlen turp gibiyim.

Sayın Şeytan daha çok eziyet çekebilmem için, bana kıyak yapıp, Azaril'e rüşvet verdi ve ben direkten sekip yaşama geri şutlandım. Ve tabii ki baş belası ülkemiz Türkiye'ye ve kentimiz İstanbul'a: Hastaneden eve dönene kadar bizzat tanık oldum.

Durumum ciddi ve ölümcül imiş. 1 gece hastanede yattım, 3 serum yedim ve bir sürü ilaçla eve döndüm.

Hiç ummadığım ve kalıcı olabilecek yeni bir hastalığım oldu. Ancak, herkesi ve beni de şaşırtan şey, karaciğerimin ve böbreklerimin sağlam oluşuydu, çünkü hastalık bunlarla ilgili. Derdimin ne olduğuna ilişkin bir tahminim var ama kendime saklayacağım.

Doktorlar ve diğer hastalar benim gibi neşeli bir hasta hiç görmemişler ve tıbbi raporumu kafadan sayarken, eklenen dertlerim karşısında şaşkınlık yaşadılar. İnsanlar beni neşeli görünce, pozitif bir insan sandılar ama okurlar bilir ki ben negatif biriyimdir, yalnızca bu ülke ve kent cehennemiyle nasıl baş edeceğimi biliyorum.

Hastane izlenimlerimi yazacağım ve yayınlayacağım. Birçok yeni durum yaşadım ve öğrendim.

Dipnot: Son 1 aydır Azrail'in beni yeniden ziyaret edeceğini seziyordum. Gerçekten etti ama benim negatif şanslar dediğim süreç işledi: 300 kişilik bir camiada, 3 kişi son 1 haftada ölüm tehlikesi yaşadık (50 yaş kuşağıyız ve bu durum olağan, en azından istatiksel olarak) ve piyango 1 kişiye vurdu. O kişi şu an yaşamıyor.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..