Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Gezi direnişini düzenleyen illegal örgütler tespit edildi...

Gezi direnişini düzenleyen illegal örgütler tespit edildi...
 

Daha önce yazmıştım: Ben giriş ve çıkış kapısı  ''Akıl Tepesi'' olan (dünyadaki tektir) köyde yetiştim... Bu köyün adın adı eskiden Zeyve idi... Şimdilerdeki adı Akkent kasabasıdır... Denizli Çal'a bağlı... İşte bu Köyün insanlarına doğal olarak bazı olağanüstü yetenekler kazandırdığına hep inanırım... Çünkü Aklın tepesi burada başlar ya da biter...

Benim çocukluğumda bir Ülfet amcamız vardı... Ülfet amca yalnız yaşayan, kendi halinde aklı başında bir adamdı... Hatta diğer köylülerden daha bakımlı, şehir görmüş birisiydi... Ancak bizim köylüler Ülfet amcanın bir açığını yakaladı: Yanından geçerken, arkasından ya da nerden olursa olsun ''Guugukkk'' diye ses çıkarılınca Ülfet amcada ipler kopuyordu...

Bu zamanla o kadar çok yaygınlaştı ki; Ülfet amcayı gören hiç düşünmeden ''guuuugukkk'' diyordu... Ülfet amcada zamanla küfretmeye, taş atmaya başladı insanlara... Zavallı adam sokağa çıktığı anda çevresini çocuklar sarıyor ve bu kavga başlamış oluyordu... Yavaş yavaş eve kapanmaya başladı... Rahmetle anıyorum şimdi...

Ne alakası var demeyin bu olayın İllegal Terör örgütleriyle... O kadar ilgisi var ki: Twitter ve Facebook deyince aynı Ülfet amca gibi tepki vermeye başladı Başbakan ve Hükümet üyeleri... Twitter ve Facebook en büyük terör örgütü onlara göre çünkü...

Bak buraya yazıyorum: Nasıl Ülfet amcanın hayatını bir  ''guuuguukk'' sesi hazin hale getirdiyse: Hükümetin sonunu da (İllegal örgüt, marcinal, ergenekon, ileri uçlar, kötü niyetliler, CHP zihiniyeti vs vs diye tek tek açıklamak yerine) Sosyal Medya denilen Facebook ve Twitter hazırlayacaktır...

Çünkü bu Hükümet, halkın kendini sansürsüz olarak ifade edebildiği tek alanı, aynı Ülfet amca gibi ''guuuguuuk'' sesi olarak algılamaktadır...

Bundan sonra Hükümete herkes ''Sosyal Medya'' diye bağıracaktır...             

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..