Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gidene bay bay, gelene hay hay

Gidene bay bay, gelene hay hay
 

Hayırsızın birine gönül verdim.

Baştan o da vermişti bana gönlünü ama, sonradan geri aldı. Ne anlam verebildim, ne de hak; çünkü hala ne olduğunu anlayabilmiş değilim.

Karışık bir durum gibi gelsede bazen, mantıklı düşününce hiç öyle gelmiyor. İnsanların birbirine daha az değer verir olduğu bu günlerde, ben birine fazlasıyla değer vermişim onu anlıyorum.

Tanışalı altı, yedi ay civarında oldu.

Başlarda da çok mükemmel değildik, hem görüşüp hemde birbirimize uygun olup olmadığımızı tahlil etmeye çalışıyorduk.

Tahlil sonuçları hemen netice vermiyor tabiki, hassasiyet önemli.

Hassasiyetin her boyutunun bulunduğu benlik olarak ben; her tahlilimde hem kendimin hemde karşı tarafın özelliklerine göre, itinayla yaptım tahlillerimi.

Mümkün olduğunca adaletli; kendim haksız olduğum durumlarda dahi, haksızlığımı kabul edebicek boyutta bir adalet bu.

Bizim hayırsız; günümüz insanına göre yakışıklı denebilecek düzeyde(ama benim için öncelik değil), yaşı yaşıma uygun, huyu hiç uygun değil, ama her huya uyabilen ben için ortak müşterekler yeterli, ne yaşam şartlarıma, nede mantığıma uyan biri; ama gönül bu ısınınca hemen soğutamıyor insan tabiki.

Tüm bunların oluşu ve bana uymayışı onun kaliteli biri olduğunu düşünmeme engel değil.

İnsana değer veren ben; herşeye rağmen, anlamak ve algılamak adına, egosu yüksek, kapris vari, meteliksiz, canı isteyince sıcak, istemeyince itici olan bu adama gönül verdim.

Bu gönül vermek, aşk falan değildi; insanı sevmek, değer vermek, saygı duymak ve önemsemekti.

Karşılıklı değerler ve düşünceler farklı olunca durumda farklı oluyor tabiki.

Tanıştıktan sonra işleri bozulan, ekonomik krizle beraber hepten göçen beyimiz, gösterdiğim ilgiden dolayı sıkılmış.

Eve gidecek bile param yok dediği için, hassas davranıp, yardımda bulunan ben; hergün de arayarak nasıl olduğunu sorduğum için, beyefendiyi bunaltmışım.

Günümüz kadın düşünceleriyle kıyaslayınca; sorunlu olunca kaçan ve parası olmayınca hiç galeye almayan kişilerin yüzdesinin çok olduğu yaşamda, ben tüm olumsuzluklara inat dahada önemsedim ve zor durumda kaçan olmadım.

Kaçan kovalanır mantığından olsa gerek, kaçmam ve değer vermemem gerekiyormuş.

Ekstra isterlerde bulunup, şımarmak gerekiyormuş!

Abuk, subuk davranıp; kapris yapmak gerekiyormuş!

Gidene kal, gelene git dememek gerekiyormuş!

Herşeyin farkında olup, farkında olmayana farkettirmeye çalışmamak gerekiyormuş!

Tecrübelerden ders alıp, hayırsız olana; hayırda bulunmamak gerekiyormuş.......

 
Toplam blog
: 42
: 2143
Kayıt tarihi
: 04.02.08
 
 

Hayat yolculuğunda karşılaştığımız, yaşama dair bizi mutlu ve mutsuz eden tüm olayları paylaşmak. Bi..