Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

19 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Gidenler dönmezmiş geri...

Gidenler dönmezmiş geri...
 

Gözlerinde uzun zamandır görmediğim
Bir ışıltı vardı bugün,
Gözlerin güneşti aydı yıldızdı sanki
Yakamozdu,
Belli ki hayatını yoluna
Koymuş mutlusun
Sanırım hayat kumbarandan
Beni de çıkarmışsın
Kahverengi gözlerinden elemleri de
Ayırmışsın…
***
Konforlu gönül odaların
Cennet misali
Başkalarını ağırlıyordur şimdi
İçten “sevmek”
Belkilerle var olmak değildir…
Herkesin bir hayali var,
Kalbimi dilim, dilim bölmüş
Kurban vermişim
Cennetimin sahibine
Ben lanetli cehennemlerdeyim…
***
Her sevenin yüreğinde eser
Ayrılık rüzgarları
Sen sevgiyle esmedikten sonra,
Üfleme
Üfleme artık yaralarıma
Gelmesen
Dokunmasan bile acıyor artık…
Sen “aşksın”
Mutsuz etmek için sevmedim seni
Yalnızlığımsın
Bana çıkmış en büyük ikramiyesin…
***
Herkes en az bir defa yalnız kalır
Umudu biter, aşka küser
Aşk küser
Gönül çiçeğine uçar, ayrılık
Olarak düşer…
Gidiyorsun ne diyeyim ki,
Sevmesini bilene
“Sevda”
Sevmesini bilmeyene “Veda”
Yani şunu bil
Gidenler dönmezmiş geri…
***
Severek öldürseydin razıydım
Sevmeden
Sever gibi yaparak öldürdün beni…
Masaldı
Bir masaldı bizimkisi
Farkında değiliz çoktan tozlanmış
Hayallerimiz tükenmiş
Umut,
Umutlarımız ıslak, sırılsıklam
Aldanmışız, oysa
Aldanmamış sevdamdın sen…
***
Daha fazla,
Suç ortaklığını yapmayacağım bu
Yanlış kaderin,
Mola bile vermeyeceğim bu yolda
Bitti!
Uğurlar olsun
Cehennemler “sevmeyenlerin…”
Hayırlısı!
Ya da nasip ne ise o…
Yalnız beni,
Bana benzettiğin insanlarda “arama…”


Erdoğan ÖZGENÇ
Adana 19.11.2015 15.10

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..