Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

20 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Hayal kırıklığı

Hayal kırıklığı
 

Her sabahın karanlığında

Hayranlığım

Bir köşeye siner beklerdi seni

Dilimin

Üzerinde uyurdu “ismin…”

Geceye doğru

Alırdım kucağıma atardım yatağa

Senden kalan” anıları”

Tükenirse bile zaman

Kırılırsa umudun

Eks sevgilim beni unutma…

Keşke

Beni anlayabilseydin,

Yalancı “bahar”

Ayaklarını yerden kesmiş senin…

Felç olmuş “aşk”

Sevmeyi, sevilmeyi

Sevişmeyi,

Unutmuşsun,

Varlığın “hayal kırıklığı…”

İçim gidiyor

Bitiyor yüreğim diyorum

Duymuyorsun

Söyle bana niye beklesin seni…

Niye…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 20.11.2015 09.45

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..