Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Gidersen bu son olur

Gidersen bu son olur
 

alıntı


Böyle gitmek hesapta yoktu,

Kalplerimizde sevgimiz çoktu,

Bilmezmisin onun adı  SEVDA,

Toprakta değil, yürekte ekilir,

Gönülde yeşerir, başak tutar, boy verir,

Sevdaya dönüşür, ekmek olur, AŞK olur...

*****

Gitme, gidersen bu artık son olur,

Böyle ayrılık yüreğimde KOR olur,

Sensiz deryalarda yüzemem ,

Bu gidişin bana ZOR olur,

Üzerime çöker simsiyah karanlıklar,

Geceler uzar, bana ZAR olur,

Dayanmaz yüreğim sabahlara kadar,

Tutuşur alev alır sonra HAR olur...

*****

Sen olmayınca, kaptansız gemi olurum,

Sensiz limanlar bana DAR olur,

Baharım, yazım biter kış olur,

Beyazlar düşer saçlarıma, KAR  olur,

Dört yanımı kaplar ahu zarlar,

Acılarım uyanır, bana YÂR olur,

Yeniden hayallere başlayamam,

Fideli umutlar bana KÂR olur...

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..