Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '17

 
Kategori
Deneme
 

Gidin!

Gidin!
 

Öfkem var!

Etrafımdakiler...

Evet, belki de

Yaşadıklarımı hak eden

Ben- deniz

Ben- göl

Ben- okyanus!

*

Sessizce ağlamak

Ya da

Bas-bas bağırarak

*

Ah be

Böğrüm yanıyorsa

Ne anladım

Ben

Sevmek- miş

Aşık olmak- mış

Evet,

Hepsi

Di'li geçmiş zaman!

*

Sorsana

Neyi

Hiç merak etmiyorsun ki

Zaten sorun da bu

Ben merak ediyorum

Yaşamayı

Mutlu olmayı!

*

Neyse!

*

Üzerimdeki sülükler

Kanımı ve canımı emiyorlar

Hep, hep talep ediyorlar

Niyeyse ben artık sizi

DUYMUYORUM

*

Beynim ve böğrüm yanıyor

Çünkü artık

Kalbim kemirildi!

Ve "defol" gidin  be sülükler

Ben de size verecek bir şey kalmadı!

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..