Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum!...Sensizliğe seni ekleyip gidiyorum..

Gidiyorum!...Sensizliğe seni ekleyip gidiyorum..
 

Aşk yalanmış sevda yalan Keder oldu bana kalan Bir masalmış bu yaşanan...Yalanmış yalan....


Herşey kıyılarıma vurmuş can çekişiyor ey sevgili..!  

Herşey herkese kalsın 

Yolun sonu yokluk değilmidir.. 

Arayışın niye ne arıyorsun 

Kaç gönüle uzandın kaç gönülü kırdın 

Hangi sokakta, caddede yaşıyorsun 

Kimde neyi arıyorsun 

Masum duyguları kirlettirken 

Sözler sukut etmiş bu gönülde senli eylerken 

Sevmeye gör halini sende düşersin çöle 

Ey yar sen dile özümdeki nesli 

Ey sana saana yalvarışım 

Kime geldin kime gidiyorsun 

Dön bak geriye hiçmi yalnış değilsin.. 

Hangi gönüllere ses oldun 

Hangi yarlara yar olmaya çalşıtın 

Kimlere övdün kendini 

Kimler sardı yaranı benim gibi 

Kapadım gözlerimi Allah diyorum 

Kapadım yüreğimi ben den çıkıp sana geliyorum 

Ölümde olsa sen diliyorum 

Senin aşkın yalan bende arta kalan 

Sen sevmeyi nerden bilirsin sevgili.. 

Çünkü ben sevdim seni, sevdim ölesine 

Ruh, beden, akıl , kalb her dem sen olurken 

Sen nerden bilirsin sevmeyi.. 

Sevilen senken seven ben olmuşum 

Ben den çıkıp sen olmuşum 

Gidiyorum kendime senli hayallerime 

Senli düşlerime gidiyorum 

Kimler aşk yazarsa yazsın sevgili 

Ben senin sonun olduğunda sonsuz hikayem olacaksın 

Son nefesimde Allah için sevileceksin 

Gidiyorum ellerin olsanda sen benim içimde hep aynı yerde 

Aynı sokakta aynı durakta bekliyorum 

Gidiyorum Ta içime gidiyorum 

Kuytu köşelerime, karanlık gecelerime, hislerime  

Gidiyorum gidiyorum sen olmasanda seni yaşatmaya gidiyorum 

Ne kadar yalan olsanda yalansahte olmuş benim bağrımda 

Çünkü sevdam gerçek sana gidiyorum 

Sevdiğin için ayrılıklar buldu,  

Sevilemediğin için kedere boğuldun..  

Ey Aşık aşk'ındır seni kanatan, Aşk'tır kanayan..  

Aşk yalanmış sevda yalan Keder oldu bana kalan...  

Bir masalmış bu yaşanan...Yalanmış yalan... 

Gidiyorum...Sensizliğe seni ekleyip gidiyorum 

Herşey sana kalsın kaç gönüle girersen gir 

Kaç gönüle aşkını sölersen söle 

Kaç kişiye dalarsan dal 

Kimin olursan ol, kimi okşarsan okşa 

Kimlerin kapısını çalarsan çal 

Gidiyorum...içimdeki sana gidiyorum 

Haceri düşlemesi benimkisi... 

Bir hacer sevdası benimkisi  

Sözlerim çoktur amma 

Herkese seni anlatıp aşkımı yazıp gidiyorum... 

Söz çok, dermanım yok, takatim kalmadı 

Düşlerim yamalı, yaralı... 

Sırtım yırtık, hayallerim uzak 

Bu hayat bize yasak yasak gönlüm.. 

Kalbimin kırıklarını toplayıp  

Yüreğimi alıp, gönlümden yüzüme yansıyan gülüşümle 

Gözyaşlarımla avunup gidiyorum 

Kime sorarsan sor o öldü desinler sana 

Kime yanrsam yanayım yok desinler bana 

Gözyaşlarım şahit kurak sayfalara 

Halalrimin güftesi olup, sevdamın özlemi olup 

Mutluluğun zehiri olup, sıcaklığında üşüyüp gidiyorum 

Sana kalsın heryer sana kalsın herkes 

Sensizliğin içinde sen'e gidiyorum 

Yüzümdeki gülüşünü rüzgara savurdum 

Her gülüşün yerini gmzyaşıyla doldurup 

Aklımdan geçip, benliğimden çıkıp 

Uzaklara çorak gönülde, gözlerde yosun olup gidiyorum 

Yalan sın sen bana gerçek olan aşktı doyasıya 

Gidiyorum senli hayallere ... 

Dört duvar arasında ördüğüm nakış nakış sevgilerimle 

Karanlığa seni ekleyip aydınlığa sensizliği ekleyip gidiyorum 

Gidiyorum..Sensizliğin içindeki sene gidiyorum.. 

Bir hacer sevdası benimkisi, bir yürek vurgunu benimkisi 

Gün gelirse zamanlara sor beni 

Takvim takvim yazar sana... 

Matem talihli gönülden uzanıp meçhule gidiyorum 

Deli desinler bana, alay etsinler benle 

Acırım işte o zaman sevmeyenlere 

Aşkı tatmayanlara acırım 

Dua ederim hep sevsinler diye 

Sevmeleri masal edip gidiyorum 

Bir ah etsem aşka aşk ağlar ben için doyasıya 

Gidiyorum.. Sensizliğin içine seni ekleyip gidiyorum.. 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..