Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum

Gidiyorum
 

Bu gidiş,

Belki senden kaçış

Belki kendimden…..!!!

Ama seni unutmakla başlayacağım yeni hayata

Kurtulcağım senli parangalardan

Senli çaresizlıklerim son bulacak yüreğimde

Unutacağım senin ürkek yalan sarılışlarını

Sana uzanana ellerim kalmayacak boşluklarında

Yaralanmış sızlayan kanatlarıma, dokunamayacak hoyrat ellerin

Dudaklarımdaki yarım kalmayacak gülücükler

Saplanmayacak yalan okların yüreğime

Sevmeyeceksin riya dolu sevginle beni

Senli korkulu yüreğimi aldım avuçlarıma

Gidiyorum…..

Senden gidiyorum

Seni yaşayan benden gidiyorum…

Yeşerteceğim sana söz, sana yemin

Çiğ damlaları düşüreceğim yüreğime usulca

Nisan yağmurları yağdıracağım gözlerime gülerek

Apansız çağlayacak yine sevgi pınarlarım

Unutacak bir yudum sevgiye aç yüreğim aşkın tedirginliğini

Demir atacak güvenle yeniden aşk limanlarına

Düşecek başım bir omuza nedensizce

Şefkatle okşanacak hoyrat ellerinden uzak

Kanatlarımın kırılmayacağından emin avuçlarda

Hiç yaşanmamışcasına Unutacağım seni

Unutacağım Senli günleri sevgili

Gidiyorum artık dönmemecesine senden

Gidiyorum bende yaşanan senli zamanlardan

Gidiyorum…!!!

S.E

21/08/2007- ANKARA

 
Toplam blog
: 20
: 909
Kayıt tarihi
: 19.07.07
 
 

1963 doğumlu, Anadolu Üniv. İşletme Fakültesi mezunuyum. Kamuda orta düzey yönetici olarak çalışı..