Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Gidişin

Gidişin
 

Sen demir atarken yüreğime,

Yalnızlıklarıma, umutsuzluklarıma inat,

Açmıştın tüm gizlerimi ilk vurgununda.

Vuslatların inançlıydı geçmişe inat,

Umutlarınsa güvenli bir liman.

Ne kadar yalanmış gelişin,

Zamansız gidişin gibi,

Oysa,

Sevdalara meydan okurcasına

Unutacaktım sende dünleri

Leylaklar gibi güzel kokacaktı tenimı dokunuşlarında

Aşka susamış aşıklar gibi

Nasıl unuturum şimdi

Söyle seni..

Sen giderken baharlarım kış oldu

Koptu dizelerde yüreğim

Çağladı yine gözlerim

Apansız kanat çırpan

Umutlarıma…..

Sen giderken yuvarlandım sanki

Dipsiz, kör karanlıklara

Satırlarda yaşadım ölmüşlüğümü

Unuttum senli dünleri

Kör oldum yarınlara

Sen giderken soldurdum

Güz güllerimi…

Bir daha yeşermemecesine

İnan bitmeyen kışlarım oldu

Gidişin…!!


S.E

Ağustos 2007-ANKARA

 
Toplam blog
: 20
: 909
Kayıt tarihi
: 19.07.07
 
 

1963 doğumlu, Anadolu Üniv. İşletme Fakültesi mezunuyum. Kamuda orta düzey yönetici olarak çalışı..