Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Girdim

Girdim
 

Yabangülü


Çirkefi söktüm dilimden,
Âlimin sözüne girdim.
Attım silahı elimden,
Turnanın gözüne girdim.

**
Damla idim tuttu yaprak.
Bekledi beni hep toprak.
Oluverdim sessiz ırmak.
Ağacın özüne girdim.

**
Bir güzele sevdalandım.
Döndüm döndüm bin dolandım.
Nağme olup havalandım.
Aşığın sazına girdim.

**
Her dem bir dostu anmayı.
Can dosttan ayrı kalmayı.
Öğrendim sensiz yanmayı.
Ateşin közüne girdim.

**
ODABAŞI ben bir kördüm.
Neye bakıp neyi gördüm.
Kendime bir koza ördüm.
İpeğin bezine girdim.

22.02.2009/Yenice

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..