Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '17

     
    Kategori
    Dilbilim
     

    Girişim Günlüğüm ( Sıfır noktası - başlıyoruz )

    Geldi gitti oldu bitti.. Yaptım ettim çevirdim geldim. gelecek yapacak teslim edecek olacak. Günü nasıl tarif edersiniz derseniz herhalde böyle başlamam yeterli olur. Pekçok kişiyle görüşme, büyük bir koşuşturmaca.. Ancak asıl koşuşturmaca zihinde deveran ediyor. Bu yattım ettimlerin belki %5'i gerçek hayatta kendine yer buluyor.

    Her seferinde nasıl yapsam nasıl etsem düşünceleri.. İhtimallerin hayali yollarında gidip de "hayır bu olmaz yok" deyip geri dönmeler.. Zaman akıp geçerken seçeneklerden birini zorunlu olarak seçmemiz.. 

    Hasılı kelam.. İlk yazımızdan itibaren çeviri ile alakalı teknik yazılar, şirketleşme ve girişim günlükleri, tercüme üzerine notlar gibi takip edilesi bir sayfa olacak. sıkı tututun başlıyoruz.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 81
    Kayıt tarihi
    : 16.08.17
     
     

    Ahmet, 2010 yılında Boğaziçi Üniversitesi Çeviribilim Bölümü'nden mezun oldu. Geçici bir süre öze..