Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Git artık benden

Git artık benden
 

Resim: ReneMagritte-Le_double_secret%281927%29


Ne tanrıdan diledim seni

Ne kuldan sordum

Ne gökte aradım seni

Ne yerde buldum

Sadece geldin.

Niye geldin (?) demedim.

...

Ne yollara yazdım seni

Ne göğe çizdim

Ne yellere verdim seni

Ne sele koydum

Tanrı misafiriydin

Bildim.

...

Gelene sorulmazdı

Kötüye yorulmazdı

Kapıya koyulmazdı

Aldım.

Kuru ekmek

Katı soğan

Ne varsa böldüm.

...

Ya ben yanıldım

Ya sen tanrı misafiri değildin.

Misafirsen, misafirliğini bil kardeşim

Git artık (!) benden.

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..