Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Gitme...

Gitme...
 

Yine çekip gittin uzaklara, yüreğim yanıyor
Sanki canımdan bir parça kopmuş gibi
Uçurumlara yöneldim, sensizlikten
Yokluğun benim için bir hiç, bunu biliyor musun?

Verdiğim sözler var hala, sana canım
Bitmesin bu rüya, sensin benim hayatım
Bazen sahilde, bazen efkardayım
Uzaklarda olsan da, hala yanındayım.

Uzaklar acımasız, aşk vefasız biliyorum
Yaptığım hatalardan dolayı suçluyum
Bildiğim tek şey var o da sensizlik
Çok zormuş bendeki boşluk, suskunum.

Bir insan ne kadar sevebilirki aşkım?
Gerçek sevgi senle güzeldi Canım
Bu kalpte sadece sana yer var
Bekleyeceğim seni sonsuza kadar..

Ahmet İdiz...

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..