Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Gitme Almıla

Almıla, belli ki sen gideceksin

Kapıyı ardından kapat öyle git.

Sürgü çek bahtımın penceresine

Işıkları söndür, söndür Almıla…

Ahım saçlarını yolar gecenin

Bir siyah perdede yiter şekiller

Umudun kör topal olduğu yerde

Renk solar manalar hepten kaybolur

Sen yokken şiire kilit vurulur.

 

Almıla. Belli ki sen gideceksin

Gün sararır, yaprak kurur aldırma

Aldırma suların çekildiğine

Balıklar yepyeni bir hayat bulur

Ben kalırım bir başıma bu yerde

Gülüşüm gecenin rengine siner

Almıla sen olmazsan şiir olmaz ben olmam

Gideceksen şimdi gitme Almıla

Gitme beni bensiz yalnız bırakıp

Gideceksen sakın gitme Almıla….

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 20
: 62
Kayıt tarihi
: 23.05.14
 
 

1951 yılında Elbistan'da doğdum. Mersin İlköğretmen okulundan mezun oldum Emekli olduktan..