Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Gitme

Gitme
 

Unutamam değil ...

Unutmam seni ...!

Belki arasıra nedensiz durup dururken gözlerim dolduğunda,

Hayata karşı isyanlarım olacaksın ...

Ama sen beni düşünme !


Yaşadıklarımızı unutacaksan ..

Benim yerime başka birini koyabileceksen ..

Benimle yaşadıklarını,

Onunla yaşarken aklına benim gelmiyeceğime inanıyorsan ..

Geriye dönüp baktığında

Yüreğinin bir kenarı sızlamayacaksa ..

Kendini çaresiz ve ağlamaklı hissettiğinde,

Gözlerin benim omzumu aramayacaksa ..

Hayattan ve insanlardan bıktığında yanında sadece benim olmamı istemeyeceksen..

Yolun Açık Olsun...

sevgili.......

 
Toplam blog
: 19
: 637
Kayıt tarihi
: 04.03.09
 
 

1986 Eskişehir doğumluyum. Aydın' da yaşadım bu yaşıma kadar acımı tatlımı aşklarımı dostluklarımı....